“Obert el termini de presentació d’instàncies per participar a la selecció per formar part de la borsa de treball d’ auxiliars administratius i peons de brigada d’obres.
En sessió de data 30 de maig de 2018, el Ple Municipal va aprovar, per majoria absoluta, la aprovació inicial de la modificació nº 2 de la Plantilla de Personal d’Aquest Ajuntament. Tota la documentació de l’expedient estarà de manifest al públic a les oficines de l’Ajuntament (despatx de Secretaria) pel termini de 15 dies hàbils, a comptar des del dia següent a la publicació del present anunci, durant els quals qualsevol persona interessada podrà examinar-lo i presentar davant del Ple les reclamacions que consideri convenients, tal i com disposa l’article 126.3 del Reial Decret Legislatiu 781/1986, de 18 d’abril, pel qual s’aprova el text refós de les disposicions legals vigents en matèria de Règim Local. Si no es presenten al·legacions durant aquest període, s’entendrà elevat a definitiu l’acord d’aprovació inicial i la modificació es considerarà aprovada.
DESCARREGA: instància borsa de treball auxiliars administratius.doc
DESCARREGA: Bases Borsa Treball Auxiliars Administratius.pdf
DESCARREGA: instància borsa de treball peons brigada.doc
DESCARREGA: Bases borsa treball brigada obres.pdf
Presentaciò d’instàncies fins el proper dia 24 de juliol.