- Participants
Podran concursar totes les persones que ho desitgin, podent presentar cadascuna un màxim d’1 original, que haurà de ser inèdit i que no hagi estat premiat amb anterioritat en cap altre concurs.
L’ obra presentada no haurà de suposar, en tot o en part, còpia o plagi d’escenes fotogràfiques, cartells o dibuixos ja publicats en qualsevol de les seves formes.
- Tema
El tema del cartell estarà basat fonamentalment en qualsevol dels diversos aspectes representatius de la Festa Major d’Alforja.
- Mida i presentació
Els originals podran ser confeccionats amb tècnica lliure, en la seva tècnica d’expressió, de manera que la seva reproducció pugui realitzar-se, sense cap dificultat, en quatricromia (no s’admetrà l’ús de tintes especials).
Les dimensions dels cartells seran 30 x 42 cm, en posició vertical si bé la presentació d’aquests cartells haurà de fer-se sobre suport de cartró ploma, sense motllures, ni marges de cap tipus i preparats per ser exposats.
Així mateix s’haurà d’adjuntar un arxiu informàtic USB amb el cartell en format TIFF, JPG o EPS en RGB, a grandària 30 x 42 cm i 300 ppp, i si ho desitgen un breu comentari sobre la proposta.
- Identificació
S’ha d’enviar de manera que en l’exterior no apareixi cap dada personal de l’autor.
El cartell es presentarà sense la signatura de l’autor i sense cap dada personal del mateix.
A part es lliurarà en un sobre tancat un document escrit on figuraran les següents dades: Nom i cognoms, domicili, població, província i codi postal, D.N.I. Telèfons de contacte i e-mail.
- Text
El text obligatori, que podrà compondre lliurement el cartell, serà:
FESTA MAJOR DE SANT MIQUEL Alforja 28-29-30 Setembre i 01 d’Octubre 2017.
- Enviaments de les obres
El cartell ha de remetre’s a la següent adreça:
Ajuntament d’Alforja Pl. del Mercadalt, 13 CP 43365 Telèfon: 977 81 60 08
O ben lliurats personalment de dilluns a divendres en horari de matí, en l’adreça indicada.
- Calendari
Recepció d’obres: fins a les 14’00 hores del 6 de setembre de 2016.
- Jurat
El Jurat estarà compost per un representant de la Comissió de Festes d’Alforja que exercirà com a secretari, amb veu i sense vot, un representant de l’Excm. Ajuntament d’Alforja i dues persones de reconegut prestigi artístic.
- Resultat
El resultat del concurs es farà públic el dia 9 de Setembre a les 20’00 h, a la Sala de Cultura. Es farà una exposició pública de tots els treballs presentats. El resultat també es farà públic a la web: www.alforja.cat i a la pàgina de Facebook: www.facebook.com/alforjastark
- Premi
S’estableix un 1r premi dotat amb 200€.
També s’atorgarà un obsequi del 2n al 4t finalista.
El veredicte del jurat es farà públic el diumenge 11 de setembre a les 19:00 h a la sala rodona del Parc Amic d’Alforja.
El premi estarà subjecte al que es disposa en la legislació vigent en matèria de retenció de l’IRPF.
-
Ús del cartell
Unicament el cartell guanyador quedarà en propietat. La Comissió de Festes d’Alforja podrà fer ús del cartell premiat com consideri oportú per a temes relacionats amb la citada Festa, mitjançant la seva reproducció total o parcial, respectant sempre l’autoria moral i intel·lectual. La Junta Central es compromet a citar el nom de l’autor del cartell en totes i cadascuna de les reproduccions que realitzi.
- Enviament i devolució
Les despeses d’enviament i devolució de les obres seran per compte dels concursants. Per a la devolució del cartell, deuran posar-se en contacte amb la Comissió de Festes d’Alforja. Seran retornats a partir de la finalització de l’exposició de les obres seleccionades.
La Comissió de Festes d’Alforja cuidarà de la conservació i bon tracte de les obres presentades, declinant tota responsabilitat davant qualsevol accident fortuït que es pugui ocasionar a les obres presentades a concurs.
- L’incompliment d’alguna de les bases anteriors, tindrà caràcter excloent. El prendre part en aquest Concurs representarà la total acceptació d’aquestes bases.
Comissió de festes d’Alforja